zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-08-17     22:49

1 - Datum: 2019-02-02 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
20 jaar StripSter! Een special is onderweg! Er is nog geen datum, maar dat zou niemand moeten tegenhouden alvast een bijdrage te maken.
De opdracht? Pak een tekening van 20 jaar geleden(of 10 jaar) en maak hem nu weer.
De naam van deze special: The 20 year Challenge!

StripSter tekent je week... Ook weer deze week!

De Redactie!
2 - Datum: 2019-02-02 10:21 - Afzender: Derek Wasteland
Zo, Bulk & Knoert is afgelopen en ik verdwijn allicht weer voor twee of misschien wel drie jaar van StripSter. Zolang werk ik meestal aan een stripje dat dan in twintig minuten kan gelezen worden. Morgen, zondag ben ik op de stripnamiddag in Oostende en ik breng mee...Het Bulk & Knoert album. Ik doe allicht nog enkele stripbeurzen dit jaar waarvan enkel de Gentse stripbeurs op 2 juni reeds vastligt.
Ik ga geen commentaar geven op de inzendingen van deze week want het zijn de vaste waarden met de vaste kwaliteit. Doe zo verder iedereen en tot ziens.
3 - Datum: 2019-02-02 15:10 - Afzender: michel2019
Ik heb van je strip genoten, Derek! bedankt!
4 - Datum: 2019-02-03 10:11 - Afzender: Rob Brandon
@Derek Wasteland: Mooie cover met die schelp.
@Jos Lammers: Met zo'n sexy dame wordt Avondrood tenminste nog wat opgeleukt.
@Hansha: Haha! Dat is een goeie, te arm om dood te gaan!
5 - Datum: 2019-02-08 22:56 - Afzender: Hansha - e-mail: Hans@hansha.eu
Bedankje,
Langs deze weg wil een ieder die af en toe positieve kritiek levert of een compliment bedanken voor zijn of haar inbreng. Ik zie niet alles, lees dus niet alles, ben te druk met werk en elke dag een bierviltje op facebook ( toevoegen mag altijd), doe meer dan alleen mijn alterego, ik sta regelmatig op stripbeurzen in Nederland, Belgie en Duitsland en het schijnt dat ik wel een beetje kan tekenen en kleuren. Voor de beginners heb ik maar 1 tip "vooral doorgaan", het is gewoon oefenen, oefenen en oefenen... goed kijken en doorgaan. Als je kritiek krijgt leer ervan en probeer te verbeteren waar nodig, het is een lange weg en iok ben al 16 jaar bezig en het lukt mij ook, dus waarom jij niet succes.
Www.hansha.eu
bekijk de Strips editie van 2 februari 2019

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6322&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 2 februari 2019

© 2000-2019
StripSter
2019-08-17