zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-04-26     00:31

1 - Datum: 2019-01-19 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
2 - Datum: 2019-01-19 13:40 - Afzender: dirk
Ik trap de ronde commentaar af blijkbaar. En ik moet toch ook op enkele taalfouten in de tekstballonnen wijzen...
Een greep:

@ Prachtige dramatische cliffhanger! De actie is weer duidelijk en toch dynamisch weergegeven. In enkele plaatjes gebruik je een dikke omtreklijn om Daisy duidelijk af te zetten tegen de achtergrondtekening. Slim gedaan. Maar die dikke lijn contrasteert wel fel tegen je gebruikelijke lijn voor je figuren.
De zin "Je was zo goed opweg. Maar zover dus voor nuttig zijn" is echt krom en ik moest hem 2x lezen om hem te begrijpen. "Je was nochtans goed op weg om je nut te bewijzen" of "Je was zo goed op weg om je nu te bewijzen. Spijtig." zijn mogelijke alternatieven.

@ Robot Zamak is wel erg groot in het eerste kader, maar het is hier het effect dat telt. Erg grappig, die WAT WAT WAT WAF !!
Loozers is waarschijnlijk opzet en creatief taalgebruik.
Ook soms creatief perspectief, maar steeds met een doel, dus ok.

@ Wim Vlieg: Ik had je nieuwe reeks al zien passeren maar dit is een goede gelegenheid om het eens met aandacht te lezen. Spijtig dat je de uitdover zo omstandig moet beschrijven en iets te weinig visueel toont. Ik besef dat dat niet zo eenvoudig zal zijn...
Het perspectief rammelt nogal maar dat geeft misschien net die extra charme aan je tekeningen?
Op taalgebied:
- een nacht, dus zoveel of zovele (zovelen is voor personen)
- 's avonds, let op het afkappingsteken, en ik zou voor de tegenwoordige tijd kiezen omdat je algemeen spreekt: waar geen mens over straat loopt of geen auto rijdt. En als je zinnen te lang worden, aarzel niet om ze te splitsen.
- Het leek een raar geklede man? Het was een raar geklede man en hij leek wel een tovenaar.
- het licht doven IN lampen

@ Jos Lammers: het kan blijkbaar altijd nog donkerder, de humor van Avondrood. Ik ben fan.
3 - Datum: 2019-01-20 10:58 - Afzender: Rob Brandon
Wat was dat voor een negatieveling vorige week op forum die zich "Stripneger" Noemde?
@StripSter Tekenaars_Cover- Wim Vlieg: Leuke cover, mooi kleurgebruik.
De Tovenaars van Zevendijken, lijkt me een leuke strip te worden.
@Jeroen Putman: Wordt spannend met al die sleutels.
@Jos Lammers: Avondrood: Bejaardentehuis? Ik nooit! Biecht, heel goed!
@Hansha: helemaal waar!
4 - Datum: 2019-01-22 13:30 - Afzender: Jos
@Allen: Mooie editie, diverse stijlen: van ingetogen esthetisch zwart-wit tot heftig kleurgebruik, en gelukkig viel er genoeg te lachen. Ik ben Blue Monday wel doorgekomen..
bekijk de Strips editie van 19 januari 2019

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6308&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 19 januari 2019

© 2000-2019
StripSter
2019-04-26