zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-03-19     06:56

1 - Datum: 2019-01-05 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
2 - Datum: 2019-01-05 00:12 - Afzender: Martin
Laptop kuren! Zaterdagavond probeer ik wederom om de editie klaar te zetten.
Excuses.
3 - Datum: 2019-01-06 13:02 - Afzender: Martin
Daar is ie dan hoor
4 - Datum: 2019-01-06 15:07 - Afzender: Derek Wasteland
@Martin: Heel erg mooie tekening van een stoere krijgster. Het toeval wil dat ik ook net bezig ben een krijgster te ontwerpen voor mijn volgende strip. Een kloon van de Keltische koningin Boudicca. Ik ga zelf wel voor veel minder details in kledij en laarzen met het idee dat ik ze nog een paar honderd keer moet tekenen en vanuit alle gezichtsstandpunten. Wel erg knap van je.
@André: Ja het is alweer 4 jaar geleden van de aanval op Charlie Hebdo. Mooi dat je er iedereen nog eens aan herinnert.
De tekening is heel goed maar deprimerend, maar wat kun je anders met het onderwerp en als je het dagelijks nieuws volgt.
5 - Datum: 2019-01-06 16:56 - Afzender: dirk
Ik zie dat de winterblues toeslaan bij Jos en André. Niet zo bij Rob (afwezig - weer in verre warme oorden?).

@ Martin: mooi, en ja, een hoop details. Zo kunnen we allemaal fantaseren wat erachter steekt. Lijkt mij postapocalyptisch...

@ Derek W: Weer hele brokken tekst, maar door het op te splitsen houd je het behapbaar. De tweede pagina oogt wat leeg.

@ Jamie: mooie vondst, dat centrale derde oog. En een indrukwekkende eerste blik op die schorpioen.
Verder: stripgeweld doet niet veel pijn. De slag van die stenen man moet toch hard zijn aangekomen? Maar dat is een algemene vaststelling.

@ J Kippers: zalige stijl. De clou wat minder.
bekijk de Strips editie van 5 januari 2019

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6299&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 5 januari 2019

© 2000-2019
StripSter
2019-03-19