´╗┐
 zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2018-12-16     05:14

1 - Datum: 2018-12-06 00:10 - Afzender: nieuws-redactie(dirk) - e-mail: nieuws@stripster.eu
Atom Agency is een nieuwe stripreeks met een held zoals uit de grote avonturenklassiekers, gesigneerd Yann en Schwartz. Het is een detectivereeks waarin een knipoog naar Guus Slim van Maurice Tillieux nooit veraf is. Zoals Guus wil de rechtenstudent Atom een priv├ędetectivekantoor lanceren. Hij haalt hiervoor de krachtpatser Jojo en de pittige Mimi in huis.
Het eerste album van deze nieuwe stripreeks, De juwelen van de begum, staat centraal in de Gallery van het Brussels Stripmuseum. Te zien tot eind januari.
2 - Datum: 2018-12-07 20:26 - Afzender: michel2018
Ik ben het beginnen lezen in Spirou maar het viel me een beetje tegen. Teveel tekst in de tekstballonnen, vond ik.
3 - Datum: 2018-12-09 18:04 - Afzender: dirk
Schwartz ontgoochelt niet met zijn tekeningen. Maar Yann drijft de hommage aan Tillieux wat te ver door. En de hoofdpersonages spreken me net iets te weinig aan. Aangename lectuur maar geen topper.

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6278&page=1&titel=Forum: Nieuws: Atom Agency

© 2000-2018
StripSter
2018-12-16