zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2018-12-18     18:12

1 - Datum: 2018-12-01 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
2 - Datum: 2018-12-02 00:23 - Afzender: Martin
Excuus voor de late reactie. De editie van deze week komt eraan. Graag een beetje geduld nog.
3 - Datum: 2018-12-02 10:31 - Afzender: Rob Brandon
Mooi, toch een nieuwe editie.
@Dirk: StripSter Tekenaars Cover: Heel aardige cover met al die held(in)nen op een rijtje onderaan,
Mooi kleurgebruik met die paarse achtergrond. Ook heel creatief gevonden zijn de witte letters die verticaal de naam 'Stan Lee' vormen. Alleen hadden de paarse outfits van sommige held(in)nen beter een iets ander tintje kunnen hebben dan de achtergrond. (Bijv, iets lichter of donkerder paars)
(Teddy)beer: Heel leuk stripje met (bijna) geen tekst, valt verder niets op aan te merken.
@Derek Wasteland: Goede strip, mooie kleuren en goede lijnvoering.
@Jeroen Putman: Ik ben een fan van je altijd weer leuke fantasierijke strips van Wolle.
@Jos Lammers: Aardige gags waarin poep en pies humor bij bejaarden kennelijk ook niet vreemd is. Leuk gevonden dat de tweede tekstballoon de laatste tekst van de bovenste ballon verbergt, zo valt er voor de lezer nog iets te raden.
@Michel den Hamer: Grappig gevonden: de tekenaar (jij dus) die zijn stripfiguur in de kou laat staan
met een korte broek in de winter.
@Hansha: Een goeie.
4 - Datum: 2018-12-02 22:35 - Afzender: dirk
@ Michel: Is dit een herneming van een grap van Quick en Flupke? Zou wel kunnen... Mooi uitgevoerd in ieder geval.

@ Derek W: nu ook vanuit het standpunt van de politie-inspecteur.
Weer knappe tekeningen.

@ Jos Lammers: een frisse wind met een nieuw universum.

@ Rob Brandon: de cartoon over Gibraltar snap ik niet (zit er een grap in de tekening?).

Is mijn covertekening paars op jouw scherm? Ik dacht blauw te gebruiken. Diezelfde kleur is een overwogen keuze (of het weloverwogen is, laat ik in het midden). Ik heb inderdaad even aan een andere achtergrondkleur gedacht, maar ik wilde blijven in de primaire tinten van de pakjes van de superhelden.
5 - Datum: 2018-12-02 23:46 - Afzender: Rob Brandon
@Dirk: je achtergrondkleur is te omschrijven als paarsachtig blauw. Mijn cartoon over Gibraltar was een vluggertje,
even snel gemaakt, niet mijn sterkste, volgende keer beter.
6 - Datum: 2018-12-03 09:30 - Afzender: michel2018
@dirk : Goed gevonden cover! Ja, mijn strip is een variatie van een Quick en Flupke-gag, vandaar dat ik hem opdraag aan Hergé.
@Allen : mooi werk weer. Ga zo door.
7 - Datum: 2018-12-03 17:15 - Afzender: Derek Wasteland
@Dirk: Inderdaad een mooie grafische cover. Mij stoort het niet van de felle kleuren en ook niet dat sommige pakjes hetzelfde kleur hebben als de achtergrond. Ik hou wel van heftige kleuren. Een pop art gevoel ook al waren de originele comics altijd met van die puntjesrasters ingekleurd. Geen idee of er ook digitaal iets bestaat om met rasters in te kleuren.
Het verhaaltje van de pluchen beer in de wereld van de echte beren is ook goed.
Alle anderen steevast puik werk.
bekijk de Strips editie van 1 december 2018

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6275&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 1 december 2018

© 2000-2018
StripSter
2018-12-18