zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2018-12-16     05:02

1 - Datum: 2018-11-24 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
2 - Datum: 2018-11-24 13:03 - Afzender: Rob Brandon
Terwijl ik dit schrijf bevind ik me op Dutch Comic Con in de Jaarbeurshallen in Utrecht. Ik heb nog geen bekenden van StripSter gezien.
3 - Datum: 2018-11-24 14:06 - Afzender: dirk
Terwijl ik dit schrijf bevind ik me thuis. Mijn commentaar:

@ Jos Lammers: een nieuwe reeks en een nieuw elan. Het onderwerp bevat veel materiaal voor (wrange) humor en de eerst lichting belooft veel goed. Andere rasters (waarom geen gewone ouderwetse bolletjes?) zouden de vorm goed doen.

Stan Lee special: Mooie tekening van Martin: eenvoudig maar doeltreffend. De Stan Lee van Michel vind ik raker getypeerd dan die van Ardy.

@ Jamie: weer een boek afgerond. Weer mooie pagina's. Het spel van aantrekking en afstoting tussen Daisy en Diablo is erg goed gedaan. Hou dat er zeker in!

@ Derek W: Weer erg knappe tekeningen! Het taalgebruik is me soms iets te gekunsteld.
4 - Datum: 2018-11-24 16:29 - Afzender: michel2018
Vroeger heb ik veel karikaturen getekend. Nu ben ik er een beetje uit maar toch bedankt dat je hem okay vindt. Groetjes
cartoonesk.blogspot.nl
5 - Datum: 2018-11-25 11:16 - Afzender: Rob Brandon
Ja Dirk, Terwijl ik DIT schrijf ben ik inmiddels ook weer thuis met mijn commentaar:
@StripSter Tekenaars_Cover-Martin van der Schuijt: In al zijn schone eenvoud een heel fraaie cover. Ook de oranje rode achtergrond vergroot het effect op een positieve manier.
@Michel den Hamer: Ik sluit me geheel aan bij Dirks commentaar.
@Ardy Beld: De tweede, Puk van de Pottenflat, aardig gevonden,
@Jamie de Jonge: Opnieuw weer prachtige glanzende droom ogen. Ben benieuwd naar je volgende album.
@Jeroen Putman: Mooi getekende zwarte vogel Roek.
Fantastisch leuk verhaal weer, die professor die zelfs met dat accent snurkt..
@Derek Wasteland: Fraai getekende en ingekleurde strip. Goed verhaal.
@Dirk: Ontzettend leuk getekend.
@Alexander Neels: Mooie vloeiende strakke lijnvoering, de figuurtjes zien er komisch uit,
ook de woordspeling is aardig.
@Jos Lammers: Een bejaardenhuis is weer eens iets heel anders dan de kroeg, ook de grappen zijn leuk.
De laatste (nr.3) een beetje zielig.
@Hansha: Heel goed: Ironië, Sarcastische Zee. Weer eens iets anders dan Balconië of Thuusblivistan.
6 - Datum: 2018-11-26 11:31 - Afzender: michel2018
Mooie cover trouwens van Martin!
7 - Datum: 2018-11-27 14:28 - Afzender: Alexander
Mooie bijdragen deze week. Een paar die er voor mij uitsprongen:

@ Martin: wat een fraaie cover en een mooi eerbetoon aan een groot stripmaker.
@ Derek Wasteland: heerlijke absurditeit. Mooie inkleuring ook.
@ Dirk: mooi om te zien hoe je een verhaal weet te vertellen zonder woorden te gebruiken.
@ Rob: die May lijkt heel goed!
bekijk de Strips editie van 24 november 2018

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6269&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 24 november 2018

© 2000-2018
StripSter
2018-12-16