zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2018-12-16     05:31

1 - Datum: 2018-11-12 22:10 - Afzender: nieuws-redactie(dirk) - e-mail: nieuws@stripster.eu
Vandaag is het overlijden van een monument van de Amerikaanse comics bekend gemaakt. Stan Lee (Stanley Lieber) is op 95-jarige leeftijd gestorven (1922-2018).

Stan Lee was de bekendste auteur van Marvel. Aan hem danken we The Fantastic Four, Spider-Man, Iron Man, Doctor Strange, Hulk, Daredevil, Thor, Black Panther, The Avengers, X-Men, en honderden andere personages. Hij werkte met de grootsten uit het genre (Jack Kirby,...).
2 - Datum: 2018-11-17 20:57 - Afzender: dirk
Stan Lee eerbetonen? Zie de oproep van Martin voor volgende zaterdag.
Ik heb nog minder met superhelden comics dan met manga (daarvan heb ik toch enkele reeksen gelezen zoals Deathnote). Een Spiderman en een Iron man film gezien, en daar stopt het voor mij, vrees ik.

Maar je kan niet om de invloed van de man heen kijken. Veel mensen hebben wel erg veel van zijn creaties genoten, op papier of in de bioscoop.

Martin, we verwachten minstens een knap eerbetoon van jou!
3 - Datum: 2018-11-19 10:35 - Afzender: michel2018
Ik heb iets getekend. Ik stuur het straks op.
4 - Datum: 2018-11-29 22:44 - Afzender: dirk
Omdat ik een interessant grafisch idee had, heb ik alsnog een tekening gemaakt en opgestuurd.

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6256&page=1&titel=Forum: Nieuws: Stan Lee overleden

© 2000-2018
StripSter
2018-12-16