zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2018-12-18     18:25

1 - Datum: 2018-10-27 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
Even een uitleg waarom StripSter op een knipperlicht lijkt de afgelopen maanden.

Naast het te kort aan vrijwilligers is het voor mij de laatste maanden lastig om de edities wekelijks bij te houden. Zonder hier te veel in detail te treden, komt het doordat ik momenteel in een vrij veranderlijke privésituatie zit, waardoor ik niet elke vrijdag de tijd en zin kan vinden om StripSter op te pakken.
Ik doe mijn best, maar soms is het gewoon te lastig en belastend.
Ik vind het net zo vervelend als iedereen die wekelijks zijn werk toezend en/of wacht op een nieuwe editie.
Het gaat nog wel even duren voordat ik een stabiele situatie heb, tot die tijd is het een soort knipperlichtrelatie met StripSter.

Maar deze week tekent StripSter weer je week.
En dit keer met HALLOWEEN!
En weer een mooi verhaal van Rob Brandon.

Groeten van de redactie
2 - Datum: 2018-10-27 10:55 - Afzender: jos
Op deze donkere druilerige zaterdag was het licht van StripSter een hele troost geweest......
3 - Datum: 2018-10-27 13:35 - Afzender: Teleurgestelde lezer
Ik denk dat de paar lezers die over waren nu helemaal afgehaakt zijn.

Een redactionele verklaring zou op zijn plek zijn.
4 - Datum: 2018-10-27 18:01 - Afzender: michel2018
Ik vind het ook best wel spijtig. :-(
cartoonesk.blogspot.nl
5 - Datum: 2018-10-27 20:06 - Afzender: Woordenfee
Ja, ik ook.

Ik moet bekennen dat de tijden dat ik StripSter dagelijks aandeed, behoorlijk ver achter me liggen, maar eens in de zoveel tijd kom ik graag even een blik werpen. Wellicht is de rek er ook wel wat uit. Martin doet het al sinds mensenheugenis en heeft het ook altijd met verve gedaan. Qua stripmakers zit er - voor zover ik er zicht op heb - niet veel vernieuwing meer in de namen, dus mogelijk dat ook daar meer vers bloed fijn was geweest. Maar ja, vind dat maar eens. Of is het de groei van platforms als Instagram waar makers hun werk direct bij de eigen volgers kwijt kunnen?
6 - Datum: 2018-10-27 20:31 - Afzender: Martin
Vannacht komt Halloween langs op StripSter.
7 - Datum: 2018-10-27 20:32 - Afzender: Martin
Een uitleg volgt.
8 - Datum: 2018-10-28 00:08 - Afzender: michel2018
Bedankt de iets latere editie, martin. alle respect voor je situatie. tot later.
9 - Datum: 2018-10-28 10:47 - Afzender: Rob Brandon
Wat een verrassing dat de StripSter editie toch nog is verschenen, deze week. Martin, weer een sublieme cover, ook heel leuk dat je mij in de inleiding noemde (En weer een mooi verhaal van Rob Brandon) dat waardeer ik echt. Er zijn weer veel mooie inzendingen. Mijn volle begrip voor de situatie dat er niet elke week meer een editie is. Het zal ook wel een heidens werk zijn om dit in je eentje te rooien. Pluim voor Martin die dit toch allemaal doet.
10 - Datum: 2018-10-28 12:23 - Afzender: Rob Brandon
O ja: die teleurgestelde lezer was NIET ik hoor.
11 - Datum: 2018-10-28 21:27 - Afzender: dirk
Knappe tekeningen weer... de cover van Martin... de inktober. Uitschieter is Anco. Dit is voor mij Inktober. Een maand lang de focus op het inkten. Het dagthema is een aanzet maar een grappige cartoon of een overkoepelend thema is bijzaak. Hoofdzaak lijkt me het experimenteren met je inktlijn. Bvb die wollen trui van Anco! Ik heb mezelf dit jaar ook laten vangen aan een overkoepelend thema, en dat is waarschijnlijk de reden dat ik halfweg heb opgegeven.
Doet niks af aan de mensen die juist plezier vinden in andere zaken (grappige cartoons,...). Belangrijkste is natuurlijk elke dag achter die tekentafel te kruipen om beter te worden.

@ Rob Brandon: De Halloween van Cherlinde is wel heel griezelig deze keer. Niet voor de allerjongsten.
12 - Datum: 2018-10-28 23:13 - Afzender: Rob Brandon
@Dirk: Niet griezeliger dan eerdere Halloween afleveringen van Cherlinde,
en griezelig, dat hoort nou eenmaal een beetje bij Halloween.
13 - Datum: 2018-10-29 11:30 - Afzender: Jos
Ha, gelukkig, toch weer een aflevering. Ik hoop, Martin, dat je gauw weer in de situatie komt om weer enige regelmaat in het bestaan te kunnen aanbrengen. Ik vind elke aflevering altijd weer een mooi product, daar kun je niet genoeg complimenten voor krijgen!
14 - Datum: 2018-10-30 12:36 - Afzender: michel2018
Zeer zeker, Jos!
@dirk : ik heb Inktober toch ook gebruikt om verschillende manieren van arceren, schaduwen, lijndiktes en kleren tekenen en verschillende figuurtjes uit te proberen, te experimenteren. Dat het dan meer opvalt dat het grappig is eventueel, daar kan ik niets aan doen. ;-)
15 - Datum: 2018-10-31 11:46 - Afzender: Jamie
@Martin: Fijn dat er toch nog StripSter is in deze druilerige dagen. :)

Over nieuw bloed gesproken, ik zal nog wel even vragen in mijn kennissenkring of er nog mensen met eigen strips zijn. De meeste mensen die ik daarvan ken doen hun strips in het engels. Zou dat een probleem zijn?
16 - Datum: 2018-10-31 22:40 - Afzender: Martin
Helemaal geen problemen mee, Jamie!
bekijk de Strips editie van 27 oktober 2018

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=6246&page=1&titel=Forum: Het Commentaar, 27 oktober 2018

© 2000-2018
StripSter
2018-12-18