zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2018-12-18     18:12

1 - Datum: 2017-04-02 17:41 - Afzender: dirk - e-mail: dirk@monsieurtoupet.be
Ik heb er even over gedaan, maar ik heb nu ook een script. Mijn scenario is eerder in het lichtere genre, komisch. Dus tekenaars in dit genre mogen zich zeker opgeven, maar elke stijl mag best.
Het is een verhaal van 24 plaatjes. Ik zoek 3 tekenaars:
- een tekenaar voor 11 plaatjes. Wat moet er getekend worden? 3 personages, 2 vrouwelijke en 1 mannelijk. Een interieur, een scène op straat met enkele auto's, en een ziekenhuiskamer.
- een tekenaar voor 8 plaatjes. Hier minder afwisseling. Eigenlijk 1 vaste scene met 2 personages, eerder nadruk op de dialogen. Op tekengebied misschien iets minder een uitdaging, maar voor mensen die een afkeer hebben van achtergronden tekenen is dit ideaal.
- een tekenaar voor 5 plaatjes. 2 personages te tekenen: 1 mannelijk en 1 vrouwelijk. En verder een interieur en de binnenkant van een luchthaven.
Kandidaten kunnen me een mailtje sturen, en ik bezorg dan het scenariootje. Ik ga het verhaal zelf hier nog niet uit de doeken doen.
2 - Datum: 2017-08-05 20:15 - Afzender: Eric
Helaas weinig reacties op je initiatief.
Ik wil er wel aan mee helpen. Maakt mij niet uit welke van de 3 opties.
3 - Datum: 2017-08-06 11:03 - Afzender: dirk
Eric, bedankt dat je dit topic even terug opvist. Ik heb het zelf laten rusten, omdat het eerste script nog niet verstript is geraakt.
Maar als er nog 2 kandidaten zich melden, kunnen we hiermee verder!

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=5654&page=1&titel=Forum: Parallellostrip: Beschermengelen

© 2000-2018
StripSter
2018-12-18