zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2018-12-18     18:12

1 - Datum: 2016-06-26 11:48 - Afzender: De Redactie - e-mail: strips@stripster.eu
De laatste tijd is StripSter weer wat levendiger. Om dit stabiel te houden en te bevorderen zoeken we meer hulp.
Dat wil niet zeggen dat hier een fulltime betrekking achter zit. Het is vrijwillig en het moet wel leuk blijven.

We zijn opzoek naar mensen die het leuk vinden om een of een paar keer per week de Facebookpagina meer te betrekken bij de hoofdwebsite.
En dan bedoelen we voornamelijk linkjes plaatsen naar nieuwe bijdragen met een begeleidende tekst en eventuele tips en tricks van ,voor en door tekenaars. We plaatsen zo nu en dan wel en linkje, maar het zou mooi zijn als dit strucueel gedaan wordt. Elke dag een linkje naar een bijdrage van die week.

Op Maandag bijvoorbeeld een tip als het gaat om tekenen, op woensdag een interview met een van onze tekenaars(nieuw of een oude). Op vrijdag een strip-tip(een album van een van onze tekenaars: Ralph Dikmans, Ralph Brendt en Waldo van Gheluwe enz. enz.).
Dit hoeft niet in deze volgorde, maar ik denk dat met wat meer structuur we meer trouwe lezers krijgen.
Input is van harte welkom.

Het gaat dus niet om uren werk, maar meer om een half uurtje per dag.

Dus wie wil ons helpen?
2 - Datum: 2016-06-28 20:45 - Afzender: dirk
Facebook is niet echt mijn ding... Sorry.
Met enkele vrijwilligers moet dit doenbaar zijn. Ik begrijp dat het voor Martin alleen te zwaar is.

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=5545&page=1&titel=Forum: Wie wil StripSter helpen?

© 2000-2018
StripSter
2018-12-18