zet StripSter bij je favorieten  zet StripSter bij je favorieten
Index | Nieuw topic | Archief | Forum-regels

2019-11-19     00:32

1 - Datum: 2011-07-30 00:00 - Afzender: Strips-redactie - e-mail: strips@stripster.eu
Juul start een nieuwe gag-serie: Bor d'O (geen familie van Histoire).
Vilijntje stuurt ons een illustratie bij Dino & Chips. We hopen dat het een voorbode is van meer prachtig werk van haar hand.
Komende woensdag publiceren we ons interview met Jamie de Jonge. Ter voorbereiding daarop kun je Let Love Rule nog eens nalezen. In deze aflevering een paginagrote kleurentekening.
Dirk kondigde zijn lange verhaal Sirena al aan in Suzie en Anthony. Het liefst zouden we daar nu gelijk mee starten, maar Dirk wil eerst op vakantie. Ter overbrugging plaatst hij twee korte strips, waarvan deze week Djinn.
2 - Datum: 2011-07-30 02:02 - Afzender: Thomas
Complimenten aan Juul voor zijn verfrissende, originele manier om het StripSter-logo in een strip te verwerken. Deze variant hadden we nog niet gezien. Over Bor d'O ben ik ook wel te spreken. De strip is wat losser getekend dan Boer Gonje, maar dat sluit wel aan bij de inhoud van de grappen. Bor d'O leeft in een flexibele wereld, waar de grenzen van 't mogelijke aardig rekbaar zijn. Slim om de wijnglas-neus meteen in een (leuke!) grap te gebruiken. Bij Boer Gonje duurde het een tijdje voor ik 't doorhad.

@ Redactie: "Geen familie van Histoire", gniffel. :)
3 - Datum: 2011-07-30 09:26 - Afzender: Rob Brandon
@Redactie: Waarom is mijn cover die op 13 augustus was gepland opeens verschoven naar 20 augustus? Kan ik nu verwachten dat hij opnieuw naar een latere datum wordt opgeschoven?
4 - Datum: 2011-07-30 11:11 - Afzender: Redactie
@Rob: jouw cover stond eerst klaar voor medio september, maar schoof een maand naar voren doordat we nu 2 covers per week plaatsen.
Omdat Dirk over 2 weken zijn lange verjaal Irene start met een speciale cover is die ertussen gekomen en jouw cover en die van Jamie een week opgeschoven.
We proberen voor het publiek aantrekkelijke Strips-edities te verzorgen, zodat we onze podium-functie optimale invulling geven. Dat kan soms betekenen dat we schuiven in de klaarstaande bijdrages.
5 - Datum: 2011-07-30 11:13 - Afzender: Florien
Omdat er heel veel leuks tussen zit deze week komt hier het feedback voor elk:
@Juul: Goed gevonden, 1 van de origineelste covers van de laatste tijd! Ook Bor d'O vind ik leuk, al ben ik iets meer fan van Boer gonje.
@Johnny Bekaert: Mooie platen, soms is de tekst voor mij niet zo erg nodig, dan spreekt het plaatje al voorzich.
@Mark Kubis: Dit soort dingen kan ik uren lezen!
@andREVANburen: Wederom, prachtig gemaakt, je zou het goed doen als karikatuurtekenaar. (of je doet dat al(?)
@Stradivarius: nodigt meteen uit tot lezen door de overzichtelijke eenvoud.
@Dirk: Mooi, mooi, mooi! Leuk bedacht die djinn.
@Massagraf: Hehe, voetbal heerst. Of heb ik koninginnedag gemist. >-<
@Jeroen Putman: Ik ben dan wel geen liefhebber van zwart/wit. Echter je maffe poppetjes en het oog voor detail stralen iets kinderlijks uit wat me aanspreekt.
@Jamie de Jonge: Wow, die kleurenprent is heel vet gemaakt. Ik krijg er echt een Tribal Wars gevoel van.
@Maarten de Saeger: Altijd leuk, spelen met perspectief. Zelfs de verwarming gaat dwars door de deuropening.
@Jelle van de Crommert: Ze kennen mijn kamer nog niet! 0.0
@Michel den Hamer: Hihi
@Koper Comics: Blijf een fan van het inkleurwerk.
@Aargh: Wel aardig cartoons
@Rob Brandon: Oke, ik ben dus fan van het hondje. En Nederland is NOG te droog compared with july 2010.
@Thijs Hannaart: Die laatste is een goeie.
@Hansha: Dan gaan we met z'n allen op vakantie naar het internet.
@Jos Lammers: Religiegrappen vind ik nooit zo... sorry. <-3

Niemand overgeslagen (?)
6 - Datum: 2011-07-30 13:08 - Afzender: Geinz
@redactie: ik had woensdag enkele Blommes doorgestuurd, maar kreeg nooit reactie daarop. Nu merk ik dat de gags ook niet op de site staan deze week. Graag had ik geweten wat er misgelopen is.
7 - Datum: 2011-07-30 13:37 - Afzender: Henk S
@Geinz: wat er is misgelopen weet ik niet. Woensdag ben ik de hele dag met StripSter bezig geweest, maar jouw mail niet gezien. Nu blijkt hij er wel tussen te staan. Mogelijk dat de mail een tijd op de server is blijven hangen, waarna ik niet gemerkt heb dat ertussen is komen te staan?
In elk geval zet ik jouw Blommes klaar voor de komende editie.
8 - Datum: 2011-07-30 18:17 - Afzender: Jamie
@ Florien: Haha bedankt! het origineel is wel beter kwaliteit maar hij was nogal groot anders :P Ik heb tribal wars opgezocht, het lijkt idd wel een beetje ^^
9 - Datum: 2011-07-30 21:55 - Afzender: Rob Brandon
Ook ik vond veel inzendingen van deze week erg leuk, enkelen daarvan:
@Massagraf: Mooie cover.
@ Juul Leuke cover, Grappig idee, het StripSter logo als palm eilandje.
@Johnny Bekaert: Grappige cartoon "Belgian Happiness". die klodder mayonaise of biefstuk in de vorm van België.
Na de woest kijkende drolletjes van Mark Kubis, @Jelle van de Crommert: Hartstikke leuke prent, echte studentenkamer, Is dat Skalet die tussen het gezelschap staat?
@Vilijntje: Leuke tekening, Wanneer zien we weer eens van die leuke Dino strips?
@Dirk: Leuke strip met goede simpele tekeningen en een heel goede clou, ook de beige kleuren vind ik mooi gekozen.
@Thijs Hannaart: Weer goede stripjes met rake gelaatsexpressie.
@Juul: Dat tweede stripje: Heb ik om gelachen, dat drinkende mannetje met zijn steeds voller lopende rode neus en de leger wordende fles.
@Florien: Leuk dat je het hondje van AKTU mannetje zo kan waarderen.
@Degenen die ik niet heb genoemd: Ook hier zijn ontzettend goede en leuke inzendingen bij waar ik elke week weer van geniet.
10 - Datum: 2011-07-31 14:00 - Afzender: juul
bedankt thomas,florien en rob voor jullie positieve kritiek.
11 - Datum: 2011-08-01 11:32 - Afzender: Rutger Couck - e-mail: Rutger@Coucke.nl
Een paar strips die mij opvielen:
@Maarten de Jaeger. Pracht tekening. Dat transparante, mooi. Ik vind alleen de belettering achterblijven bij de kwaliteit van de tekening.
@Johnny Bekeart: Alles mooi. Kleur, tekeningen en belettering een harmonieus geheel. Lekker krachtig ook.
@Andree van Buren. Prachtig. Moest even naar je website doorschakelen en ben voorlopig nog niet uitgekeken.
www.artacarta.nl

Meld Forum-misbruik aan forum@stripster.eu.

Maak je eigen Profiel in Strips!

Jouw reactie:  

Naam:  

E-mail:  

(niet verplicht)

Bericht:  

(zet een URL aanklikbaar onder je bericht met het Link-venster)
Link:  
(niet verplicht - niet voor spam - slechts 1 URL mogelijk)

http://www.stripster.eu/?/forum/f_bericht.php?id=3994&page=1&titel=Forum: Het Oordeel, 30 juli 2011

© 2000-2019
StripSter
2019-11-19